יבוא השכרה ומכירת ציוד בניין והנדסה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    פיגומים ניידים מאלומניום / פלדה

    פיגום נייד

    אחד המרכיבים המשמעותיים ביותר הן בהקמת מבנה חדש והן בשיפוץ כללי של מבנה קיים הוא הפיגום. פיגומים נועדו לאפשר לעובדים באתר הבנייה להגיע לחלקים החיצוניים של המבנה ולבצע בהם עבודות שונות. מה זה בעצם פיגום? מה בין פיגום קבוע לפיגום נייד? היכן אפשר להשיג פיגום נייד איכותי במחירים נוחים? בשורות להלן נסביר בהרחבה על אחד המרכיבים החשובים ביותר של הליך בנייה או שיפוצים.

    פיגום נייד אלומיניום בעל תקן אירופאי

    פיגום נייד במידות 80X180 לגובה 3.8 מ' פיגום נייד במידות 80X180 לגובה 5.6 מ' פיגום נייד במידות...

    קרא עוד
    פיגום נייד מפלדה

    פיגום נייד במידות 218X218 לגובה 4.4 מ'. פיגום נייד במידות 218X218 לגובה 6.4 מ'. הפיגום עם משטח...

    קרא עוד

    יבוא השכרה ומכירת ציוד בניין והנדסה

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      מדוע כדאי לרכוש פיגום נייד?

      פיגום נייד הינה עסקה משתלמת בעבור מגוון אנשי מקצוע, קל לנייד אותו ממקום למקום, ובמקרה הצורך גם לערוך בו אילו שינויים משלימים לצורכי העבודה. אמנם, בהחלט ניתן להשכיר את הפיגומים למשך תקופות קצרות או ארוכות יותר, אולם כאשר רוכשים אותם, הם יהיו זמינים עבורכם ותוכלו לעשות בהם שימוש על פי צורך. כך ייתכן ייעול בעבודה: חסכון ועמידה בזמנים.

      האם פיגומים ניידים הינם בטיחותיים?

      פיגום נייד עשוי מחומרי גלם איכותיים ביותר וקלי משקל, בהשוואה לפיגומים אחרים, הם עשויים ממתכת רכה אך עם זאת קשיחה, כמו אלומיניום, ויש כאלה העשויים מפיברגלס או חומרי גלם אחרים. יש להתקינם במשנה זהירות במיוחד כאשר נדרשים לעבודות בגובה.

      האם מומלץ לפנות לבית עסק?

      אם תפנו לבית עסק מקצועי, וותיק ואמין, סביר להניח שתזכו לעזרה רבה מצוות העובדים, כל זאת על מנת שהעבודה עם הפיגומים תהיה כמה שיותר פשוטה, יעילה ואף בטיחותית לעובדים.

      מדוע לפנות לבית עסק מוביל?

      בבתי עסק מובילים לציוד בנייה, תוכלו למצוא סוגים רבים של פיגומים ניידים, המיוצרים ע"י חברות שונות. כל אחד מהם הינו פונקציונאלי לשם המטרה לה הוא נועד. ישנם גדולים יותר וקטנים, חלקם צרים או רחבים, קיימים פיגומים תלויים, וככלל, חשוב מאוד להתאים את הפיגום לטיב העבודה. מכיוון שקיימים הרבה סוגים, הפערים בין המחירים עשויים להיות משמעותיים ביותר.

      חיסכון ניכר בכסף

      חנויות רבות מציעות פיגום נייד למכירה, כאמור יתרונו הבולט נעוץ בעובדה שקל מאוד להעבירו ממקום אחד לשני. כמו כן מהלך הבנייה צפוי להיות מהיר יותר, שכן אלה הם פיגומים יעילים במיוחד, בין היתר מכיוון שהם עשויים מחומרי גלם קלי משקל, חשוב ביותר לעובדים העושים בו שימוש על בסיס יומיומי, כגון שיפוצניקים, קבלני בניין, טייחים ועוד.

      מה ההבדל בין פיגומים ניידים לפיגומים נייחים?

      ככלל, פיגומים ניידים הינם זולים יותר מפיגומים נייחים, זמן אספקתם הינו קצר, כך שבהחלט ניתן לפעול על פי לוחות זמנים שנקבעו מראש, הם משמשים לסוגי עבודה שונים, וכאמור פשוטים ביותר לשימוש.

      השוואת מחירים

      אם אתם צרכנים נבונים, בהחלט כדאי ומומלץ לערוך השוואת מחירים. בכל זאת מדובר בכלי עבודה לבניין, ולכן רצוי לבחור פיגומים ניידים של חברות בעלות שם וידועות בתחום. לרוב מדובר בסכומים של כמה אלפי שקלים.

      דעו איזה פיגום הנכם צריכים מראש

      כמו כן, מכיוון שההיצע הוא נרחב וקיימים פיגומים המיועדים למטרות שונות, חשוב ביותר שתתמקדו בסוג הפיגום לו אתם זקוקים. מומלץ להתייעץ עם מקצוען בתחום או בעל עסק המתמחה בצמכישרה או השכרה של ציוד לבניין.

      חיסכון בזמן ועלויות

      פיגומים ניידים גם בסופו של דבר חוסכים בעלויות. מכיוון שהעבודה מתבצעת במהירות, אין צורך להעסיק צוות עובדים גדול, והרי יש לשלם לכל אחד מהם משכורת. בנוסף, בכל הנוגע לפיגום נייד, אין צורך לתחזקו בתכיפות.

      בתי עסק המתמחים בתחום ציוד בנייה, מציעים בין היתר פיגום נייד למכירה. לפיגומים ניידים מגוון יתרונות, כמו כן הם נחשבים ליותר דינמיים, השימוש בהם פשוט ויעיל, ניתן להרכיבם ולפרקם בקלות. לבסוף, אלה הם פיגומים איכותיים.

      פיגום נייד להשכרה ומכירה – רק אצל אקרו המפרץ

      באקרו המפרץ תוכלו למצוא פיגום נייד במחירים משתלמים, מדובר על חברה מקצועית ומובילה בתחומה כך שתוכלו להיות בטוחים שהעסקה תהיה לא פחות ממושלמת.

      רוצים לדעת פרטים נוספים על פיגומים ניידים? חברתנו תשמח לעמוד לרשותכם לכל שאלה!

      לקבלת ייעוץ מקצועי ולהשכרת ציוד

      השאירו פרטים באתר

      או חייגו עכשיו: 072-3213812

      מה זה בעצם פיגום ולמה האיכות שלו חשובה

      פיגום על פי ההגדרה הוא מבנה ארעי המשמש את העובדים על הקמה או שיפוץ של מבנה. הפיגום מאפשר לעובדים המקצועיים להגיע לחלקים החיצוניים במבנה ולבצע שם עבודות שונות. אף שקיימות דרכים לביצוע עבודות מקומיות כאלה ואחרות שלא באמצעות הקמת פיגום, הרי שעד היום לא נמצאה דרך יעילה לביצוע עבודות בנייה ושיפוצים אינטנסיביות ללא שימוש במבנה כזה. החל משנת 2018 נעשה במדינת ישראל שימוש בפיגומים שנבנו על פי התקן האירופי המחמיר. זאת, בעקבות ריבוי האסונות ומקרי הנפילה מגובה שאירעו בגלל פיגומים באיכות לקויה שהיו בשימוש עד אז.

      פיגום קבוע, פיגום נייד ומה שביניהם

      בדרך כלל, הקמת מבנה גבוה מאד דורשת הקמה של פיגום קבוע. פירושו של עניין פיגום שנבנה במיוחד באתר הבנייה ומפורק כאשר הבנייה או השיפוצים באתר מסתיימים. בניית פיגום כזה מתבצעת באופן מקצועי, ומבנה כזה הוא יציב ונושא היטב את משקלם של העובדים ושל חומרי הגלם המועלים לחלקים הגבוהים שלו. ואולם יש מקרים שבהם מעדיפים הממונים על העבודות באתר הבנייה להסתייע בפיגום נייד. פיגום נייד הוא פיגום על גלגלים, שניתן לקרב אותו לקיר החיצוני של אתר הבנייה. היתרון של פיגום נייד טמון בעובדה שהוא מייתר את הצורך בבניית פיגום קבוע, עם היתרונות והחסרונות הגלומים בו. אפשר לנייד את הפיגום ולהעביר אותו בהתאם לצורך לאזורים שונים במבנה. אם יש לכם עניין ברכישה או שכירה של פיגום נייד, אתם במקום הנכון. צרו קשר כעת והמומחים של חברת אקרו המפרץ יחזרו אליכם בהקדם. המקצוענים שלנו יתאימו את הציוד לדרישות ולצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר.

      פיגום נייד קטן

      תהליך בנייה או שיפוצים במבנים קטנים עשוי להימשך בין מספר ימים למספר חודשים. במהלך העבודות נדרשים בעלי מקצוע שונים להגיע לאזורים שונים בקירות החיצוניים של המבנה. אחת הדרכים המאפשרות לעובדים לבצע עבודות שונות בחלקים החיצוניים של המבנה הינה בניית פיגום קבוע. דרך נוספת, ולא פחות יעילה, היא הגעה לקירות החיצוניים באמצעות פיגום נייד קטן. מהו פיגום נייד קטן? מה היתרון שלו על פני בניית פיגום קבוע למבנה? היכן ניתן להשיג פיגום מהסוג האמור באיכות הגבוהה ביותר? להלן בתשובות.

      פיגום נייד קטן ומה בינו לבין פיגום רגיל

      הפיגום הנייד הקטן הוא למעשה פיגום נייד לכל דבר ועניין. עם זאת, הגודל שלו מאפשר לנייד אותו בין כל חלקי המבנה שנמצא בהליכי בנייה או שיפוצים, בקלות ובמהירות. מצד אחד, פיגום נייד קטן מאפשר לבצע עבודות מורכבות מאד ללא צורך בהקמת פיגום קבוע שהיא כשלעצמה תהליך מסורבל, יקר ולא תמיד עונה על הצרכים של המנהלים והעובדים באתר הבנייה. מצד שני, פיגום מהסוג האמור יכול להיות שימושי רק במספר מוגבל של מקרים ורק אם המבנה הוא בגובה שהופך את הפיגום ליעיל.

      היתרונות של פיגום קטן ונייד לעבודות במבנה

      היתרון הגדול והחשוב ביותר של פיגום קטן ונייד על פני פיגום גדול וקבוע, טמון בעובדה שהפיגום הקטן קל מאד להפעלה. קל מאד לנייד אותו בין החלקים השונים של המבנה ולהציב אותו בצורה הולמת המאפשרת ביצוע יעיל של העבודות. עם העבודות הללו ניתן למנות עבודות טיוח, צבע או חיפוי הקיר החיצוני של המבנה. הקלות שבה אפשר לנייד את הפיגום הקטן מייתרת את הצורך בבניית פיגום קבוע, שמעבר לטרחה הרבה הכרוכה בו הוא מייקר באופן משמעותי את עבודות השיפוצים, התיקונים או החיפוי של הקיר החיצוני. עם זאת, יש לקחת בחשבון שהשימוש בפיגום הקטן הוא מוגבל. כמו כן, הצבה של פיגום כאמור לעיל דורשת מקצועיות והקפדה על בטיחות של העובדים המשתמשים בפיגום. מעוניינים לגעת עוד? צרו קשר כעת והמומחים של חברת אקרו המפרץ יחזרו אליכם בהקדם להמשך התהליך.

      פיגום נייד מחיר

      עריכת שיפוצים במבנה או בניית מבנה בשלמותו או תוספת למבנה, כרוכה בעלויות משתנות. עם העליות הללו ניתן למנות את עלויות חומרי הגלם, העבודה וכן עלויות אחרות הכרוכות בהכנת תוכניות וקבלת אישורים מהרשות המקומית וממגוון גופים אחרים. העלויות כאמור כוללו גם את העלויות של עזרים שונים המשמשים לצורך העבודה, שאחד המשמעותיים שבהם הינו הקמת פיגומים. מהם פיגומים ומה השימוש שלהם במהלך הפרויקט? מהו פיגום נייד מחיר ומתי כדאי לעשות בו שימוש? מהו טווח המחירים של רכישה או השכרה של פיגומים ניידים? כדאי לקרוא – התשובות בהמשך המאמר.

      השכרת פיגום אלומיניום נייד

      פיגומים הם בעצם מבנה ארעי, שהתפקיד שלו הוא לאפשר לבעלי המקצוע להגיע לקירות החיצוניים ולפתחי החלונות של המבנה. ככל שהמבנה גבוה ומאסיבי יותר, כך הפיגומים מהווים חלק משמעותי בתהליך השיפוצים או הבנייה. פיגומים צריכים לשלב חוזק ועמידות מצד אחד, יחד עם רמה גבוהה של מעשיות מצד שני. זאת, במטרה לאפשר לעובדים העושים במלאכה לעשות אותה בביטחון הרב ביותר תוך נטילת מינימום אפשרי של סיכונים. עד לפני מספר שנים, הדרך העיקרית הייתה בניית פיגומים בצמוד לקירות של המבנה. נכון לכתיבת שורות אלה, ניתן במקרים מסוימים לשכור לצורך העבודה פידום נייד איכותי, במחירים הגיוניים.

      פיגומים ניידים, איך משתמשים בהם ומה טווח המחירים

      פיגומים ניידים הם פיגומים שניתן להעביר אותם ממקום למקום תוך כדי העבודה. היתרון של פיגומים כאלה טמון בעובדה שהם מייתרים את הצורך בבניית פיגומים. הבנייה כאמור מייקרת את הבנייה מצד אחד, ומצד שני מגדילה את אי הנוחות של הדיירים. אם מדובר בשיפוץ ולא בבניית מבנה. פיגום נייד ניתן להזזה והמחי שלו זול באופן יחסי. המחיר של פיגום נייד עשוי לנוע סביב אלפי שקלים, אם מדובר ברכישה. תמורת הוצאה חד פעמית נחסכות ההוצאות העתידיות. מנגד אם מדובר בפרויקט חד פעמי, אפשר לשכור פיגום למספר ימים בהתאם למורכבות העבודות. אם יש לכם עניין ברכישה או השכרה של פיגום נייד, אתם במקום הנכון. צרו איתנו קשר כעת והמומחים של חברת אקרו המפרץ יחזרו אליכם בהקדם להמשך התהליך.

      פיגום נייד למכירה

      הקמה של מבנה חדש או ביצוע שיפוצים מקיפים או עבודות תחזוקה שונות במבנה – כל אחת מהעבודות הללו דורשת הקמה או הצבה של פיגומים בהתאם לצורך. בחלק ניכר מהמקרים, מבצעי העבודות מעדיפים לשכור את הפיגומים ולהעמיד אותם בצמוד למבנה לכל אורך תקופת העבודות. במקרים אחרים מעדיפים הקבלנים הממונים על העבודה לשכור או לקנות פיגום נייד. מהו פיגום נייד ומה בינו לבין פיגומים קבועים? מה היתרון ברכישת פיגום ומתי היא כדאית? היכן ניתן למצוא פיגום נייד למכירה? התשובות בהמשך המאמר.

      פיגומים ניידים

      פיגום נייד, כשמו כן הוא, הוא פיגום אשר ניתן להזזה. זאת, משום שהוא נע על גלגלים וניתן להזיז אותו באמצעותם בקלות ובמהירות. המגבלה היחידה של פיגום מהסוג האמור הינה מגבלת הגובה. עם זאת, במבנים שתואמים את הגובה של הפיגום הזה, מדובר בדרך הטובה ביותר לבצע עבודות שונות בקירות החיצוניים של המבנה ובחלונות שלו. להבדיל מפיגומים נייחים, אין צורך לפרק ולהרכיב את הפיגום הזה בכל פעם מחדש ואין צורך בעבודה מקצועית של מנת לדאוג לכך שההרכבה תהיה גם בטיחותית ותמנע מהמשתמשים ליפול חלילה או להיפגע. יחד עם זאת, חשוב להעמיד את הפיגום הנייד בצורה הנכונה ביחס למבנה. בנוסף, חשוב לדאוג לכך שהגלגלים לא ינועו אחרי שהפיגום הגיע למקום המדויק שאליו התכוון מי שמסתייע בו לביצוע עבודות בניין ושיפוצים.

      פיגום עצמאי נייד

      חברות רבות העוסקות במכירה והשכרה של ציוד לבניין אמונות על השכרת פיגומים ניידים. עם זאת, יש מקרים שבהם דווקא הרכישה של פיגום נייד יכולה להיות הדבר הנכון לעשות. אם מי שרוכש את הפיגום הנייד אמון על ביצוע עבודות בניין ושיפוצים באופן רציף, הרי שעבורו הרכישה של הפיגום היא הדבר הנכון. מעוניינים לרכוש פיגום נייד? אתם במקום הנכון. צרו קשר כעת והמומחים של חברת אקרו המפרץ יחזרו אליכם בהקדם. בחברה ניתן למצוא פיגום נייד למכירה או להשכרה, יחד עם ציוד איכותי שמסייע לאנשי מקצוע בתחום הבניין לבצע את העבודה המוטלת עליהם על הצד הטוב ביותר ובצורה המקצועית ביותר.

      פיגום אלומיניום

      פיגום אלומיניום הוא בעל מספר יתרונות על פני כמה סוגי פיגומים אחרים. רוב היתרונות נוגעים לנוחות השימוש והניידות. במעבר בין אתרי עבודה שונים, יש צורך למצוא חומר קל משקל ונייד. יתר על כן, פיגומי אלומיניום מציעים גם התקנה קלה במקרים רבים, במיוחד בהשוואה לעץ או פלדה. הוא גם פחות נוטה להיסדק, מה שעשוי להעניק לו עמידות טובה יותר בהשוואה לעץ ופיברגלס. כאן חברת אקרו המפרץ ישמחו לייעץ לכם בנושא. עם ניסיון רב שנים בתחום הפיגומים, חברת אקרו המפרץ מתמחים בייבוא ומכירה של מגוון פיגומים לכל מטרה.

      פיגומי אלומיניום אל פני חומרים אחרים

      בתקופות קדומות יותר, עץ היה האפשרות הנפוצה ביותר עבור חומר פיגום. אמנם, לפיגומי עץ יש יתרונות משלו, אך שדרוג טכניקות הבנייה כדי לעמוד בזמנים הנוקשים, יצר חדר לסגסוגת פיגום נוספת, אלומיניום. בדיוק כמו לכל חומר אחר, גם לפיגום אלומיניום יש כמה יתרונות וגם חסרונות. בין היתרונות, תכונה ידועה של פיגומי אלומיניום שגורמת להקמת המבנה להיראות מקצועית מאוד! מאידך, האלומיניום כסגסוגת קל מאוד במשקל, ובשל תכונה זו הוא פופולרי מאוד גם בתעשיית האווירונאוטיקה. איכות זו גם הופכת את חלק ההרכבה של הפיגומים להרבה פחות עמלני עבור עובד רגיל. לכן, אם אתם מחפשים בחירה קלה לתמרון של חומרי פיגומים בהשכרת פיגומים סבירה, אז אלומיניום הוא ללא ספק הטוב מבין השאר. בגלל הטיפול הקל והחלק שלו, הוא קל לפירוק ובאופן יחסי, עולה פחות זמן. אז אם אתם זקוקים למידע נוסף או סיוע בנושא פיגומי אלומיניום, או מעוניין לברר פרטים נוספים על פיגום אלומיניום ויתרונותיו, אנא צור קשר עם חברת אקרו המפרץ עוד היום!

      יתרונות של פיגומי אלומיניום

      • אמינות- פיגום אלומיניום הוא בעל מבנה כולל יציב ואמין וסביבת הפעלה מסודרת ואחידה. על מנת לעשות שימוש בפיגומי אלומיניום לאורך זמן ללא חלודה, מטופלים המשטחים הפנימיים והחיצוניים של המוצר בשכבת ציפוי המשפרת את עמידות המשטח בפני קורוזיה ומאריך את חיי השירות.
      • מחיר- פיגומי אלומיניום מאמצים פלדה בעלת חוזק גבוה, שהוא קל משקל, חסכוני ועמיד. וזה מוזיל מאוד את העלות של ריבוי ציורים של המוצר, כך שעלות המוצר מופחתת משמעותית. הפיגום הללו נוחים להקמה, פירוק ובעלי יעילות גבוהה.
      • שימושיות-פיגום אלומיניום בעל עיצוב סביר ושימוש תומך סידורי, נוח להובלה, אחסון וניהול באתר, יוצר תנאים נוחים לסטנדרטיזציה וניהול תרבותי של אתרי בנייה. אין צורך בכלים אחרים להקמה ופירוק של הפיגום. הוא נוח ומהיר לתפעול, ובטוח במיוחד לפעולות בגובה רב. זהו חומר אידיאלי לבנייה.

      פיגום נייד אלומיניום

      בין מגוון הפיגומים המוצעים להשכרה או רכישה בבתי עסק לציוד בנייה, ניתן גם למצוא פיגום נייד אלומיניום. זהו אחד הפיגומים הפופולאריים ביותר וזאת בשל חומר הגלם ממנו הוא עשוי – האלומיניום. זוהי מתכת גמישה וקלה, בטיחותית, איננה נתונה לקורוזיה או החלדה, ויחד עם זאת היא נחשבת לחומר גלם קשיח. משמע, מדובר פה במתכת אידיאלית במיוחד בעבור פיגום נייד.

      מהם היתרונות של פיגום נייד אלומיניום?

      כאמור, פיגום נייד מאלומיניום הוא בעל יתרונות רבים, בנוסף, באמצעות האלומיניום מתאפשרת עבודה נוחה ויעילה, כמו כן היא צפויה להיות מהירה יותר, וכמובן את כלי העזר ניתן לנייד ממקום למקום, הוא פשוט להרכבה ופירוק, עם זאת רצוי שיעשו זאת אנשי מקצוע.

      הגבלת גובה

      בכל הקשור לתחום הבנייה, כן נדרשים פיגומים ניידים, והם אפילו מתאימים לעבודות בגובה, אולם לא כמו הפיגומים החשמליים המגיעים לגובה רב. פיגום אלומיניום יכול להגיע או לגובה נמוך או לבינוני.

      ניידות

      פיגום נייד אלומיניום, כשמו כן הוא, ניתן לנייד אותו בקלות יתירה ממקום למקום, לרוב מדובר באתרי בנייה, ובנוסף, מכיוון שקיימות הגבלות הנוגעות למשקל אותו הוא אמור לשאת, זוהי הזדמנות לחסוך בזמן עבודה.

      מהו המנגנון של פיגומים אלה?

      פיגום נייד מאלומיניום הינו בעל מנגנונים מתקדמים, לכן ניתן להרכיבו ללא אמצעי עזר, הוא כבר מגיע מבית העסק עם החיבורים המתאימים. בנוסף, יש לכך גם משמעות כלכלית בשל האפשרות לחסוך בכוח אדם מיותר. כאשר מדובר בפיגומים ניידים מאלומיניום, גם הזמן הוא פרמטר חשוב, הליך הרכבתם הינו מהיר ביותר, וכך ניתן לפעול על פי לוחות הזמנים שתוכננו מראש.

      עמיד לזמן ארוך

      פיגום נייד שכזה, נחשב גם עמיד מאוד, וככלל האלומיניום נחשב לחומר גלם איכותי במיוחד, ולכן נעשים בו שימושים שונים בתעשייה. מכיוון שהוא חסין גם בפני תנאי מזג אוויר שונים, הוא איננו מחליד, הוא יכול לשמש את הלקוחות למשך זמן ממושך. באמצעות הפיגומים הללו ניתנת האפשרות לשפץ דירות או בניינים, גם רבי קומות ואכן לא מעט חברות שיפוצים עושות בו שימוש.