יבוא השכרה ומכירת ציוד בניין והנדסה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    איך לדעת באיזה סוג פיגום כדאי לכם לבחור?

    פיגומים ניידים הם סוג של פיגומים נתמכים המוגדרים על גלגלים. הם מתוכננים להזזה בקלות והם משמשים בדרך כלל לדברים כמו צביעה, טיח, התקנת קיר גבס או עבודות אחרות שבהן עובדים צריכים לשנות מיקום לעתים קרובות. לעתים קרובות פיגום נייד קטן יכול להיות בחירה בטוחה יותר מסולמות. לפיגומים עם מסגרת צרה וגלגלים והם משמשים לרוב כפיגומים ניידים כאשר מסגרת הקצה ברוחב 3 רגל או פחות. תמיד יש לערוך בדיקה לפני שימוש בפיגום כדי לוודא שהפיגום הנייד מורכב כהלכה ושכל רכיבי הפיגום פועלים כראוי. לעולם אל תשתמשו בפיגום נייד אם הוא לא שלם, שבור או שיש לו חלקים חסרים או לא מתאימים שזקוקים להחלפה. לפני תחילת העבודה, העריכו גם את אזור העבודה, את תנאי מקום העבודה וסקרו את העבודה שיש לבצע. כדי להתאים את סוג הפיגום המתאים ביותר לעבודה שאתם צריכים לבצע אל תהססו להתייעץ עם חברת אקרו המפרץ, המתמחים בייבוא, מכירה והשכרה של ציוד בניין, ובעלי ידע מקצועי רב בתחום הפיגומים.

    אמצעי זהירות בעת עבודה עם פיגום נייד קטן

    למרות שפיגומים ניידים עשויים להיות קטנים יותר מסוגים אחרים של מערכות פיגומים, עדיין נדרשת הגנה מפני חפצים נופלים. כדי להגן על העובדים מפני נפילה של כלי עבודה ידניים, פסולת וחפצים קטנים אחרים, נדרשת הגנת חפצים נופלים על או סביב פיגום נייד קטן. חפצים כבדים יותר על הפיגום הנייד חייבים להיות מורחקים מהקצה ולאבטח אותם כדי למנוע נפילה. עובדים על פיגומים חייבים לחבוש קסדת מגן.

    כיצד לאבטח את הפיגום באופן האופטימאלי?

    שמירה על הפיגום הנייד יציב ומאובטח חשובה ביותר לבטיחות העובדים. כל חיבורי הפלטה חייבים להיות מאובטחים. אם הפיגום הנייד חייב להיות מפולס, השתמשו בשקעי בורג או מקביל. יש לא לשכוח לנעול נעילת בטיחות על גלגלי הפיגום כדי למנוע תנועות לא רצויות ומסוכנות בעת העבודה. אין להרחיב פלטפורמות החוצה אל מעבר לתומכי הבסיס של הפיגום הנייד, אלא אם כן נעשה שימוש במסגרות יציבות או בהתקנים מקבילים כדי להבטיח יציבות. אם מותקנים יציבים, פרוסים עמודים מותקנים משני צידי הפיגום. כל פיני הנעילה חייבים להיות מחוברים לפני השימוש בפיגום. עקבו תמיד אחר העומס המותר של היצרן עבור הגלגלים, רכיבי הפיגום והפלטפורמות, יחד עם חיזוקים מומלצים כדי להבטיח פיגום קשיח ותקין מבחינה מבנית. אם אתם עדיין מתלבטים לגבי הפיגום שאתם זקוקים לו, צרו קשר עם חברת אקרו המפרץ, והם ישמחו לייעץ לכם בנושא. חייגו אלינו 072-2503515

    יבוא השכרה ומכירת ציוד בניין והנדסה

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      מאמרים

      יתרונות הפיגום לפרויקט שלכם

      אם אתם עובדים בענף הבניה אתם הרי יודעים יותר טוב מאיתנו כי הדבר החשוב ביותר...

      קרא עוד
      למה צריך שיהיה מרחב בטוח עבור עובדים באתרי בנייה?

      אתר בנייה חייב להוות מרחב בטוח ביותר עבור כל העובדים בו. באתר זה ניתן למצוא...

      קרא עוד
      אמצעי תמיכה לבניית בניין

      רגלי תמיכה לבניין מהווים דבר חשוב ביותר בכל אתר בנייה. ברגליים מעין אלה משתמשים בכדי...

      קרא עוד