יבוא השכרה ומכירת ציוד בניין והנדסה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    ציוד בניין משומש למכירה

    פרויקט בנייה יכול לעלות הון תועפות וחלק עיקרי מההוצאות הם חומרי הגלם וחומרי הבניין השונים. מוטות ורשתות ברזל, רפסודות מעץ, קורות עץ, דליים ועוד כלים רבים אחרים הם חלק אינטגרלי מכל עבודה בענף הבנייה. אם תמצאו ציוד בניין משומש למכירה יש סיכוי שהעלויות הללו יתקזזו משמעותית.

    כך תשיג ציוד בניין במחיר משתלם

    מחיר ציוד לבניין יכול להגיע לעשרות אלפי שקלים גם בפרויקט יחסית קטן. כדי לחסוך בעלויות צריך לחפש במקומות הנכונים וחיפוש ציוד בניין משומש למכירה יכול להיות הפתרון עבורכם. ציוד זה יכול להיות פיגומים, רפסודות מעץ, רגליים לבניין או כל דבר אחר שעדיין בר שימוש. עם זאת, יש כמה דברים שצריך לברר טרם הקנייה.

    המידע החשוב ביותר למהנדס מתחיל

    • כל מהנדס חייב להכיר את כל הציוד שהוא לא אחראי עליו באופן ישיר אך כן חייב לדעת מתי צריך אותו, מה חשוב לדעת לגביו ואיך הוא צריך להתבצע. מגדלי אקרו הם חלק חשוב מאוד בבנייה של מבנים גדולים שמצריכים תקרת בטון גדולה. כשאנו הולכים בנמל תעופה ובקניון אנחנו יכולים להתרשם ממנה עצום ממדים וגבוה שלא תמיד ברור כיצד אפשר להקים אותו ממלט בלי שיקרוס. מגדלי אקרו נועדו לתמוך בתקרות הבטון ואין צורך במנוף כדי להקים אותם וההרכבה מתבצעת כמו לגו.
    • מהנדס חייב לקחת בחשבון שיש הרבה אירועים בלתי מתוכננים שיכולים לפגוע בעבודה. אירועי בטיחות שמצריכים עצירה של העבודה, מזג אוויר שמשפיעה עליה, שביתות ובעיות עם ספקים וחברו תקבלן, כל אלו מחייבים שיקולים אחרים שלפעמים בעבודה עצמה בתכנון ובבנייה יכולים להתנגש עם שיקולים אחרים.

    לדעת ממי להשכיר ציוד וחומרים

    יש הרבה דברים שמהנדס מתחיל צריך לדעת אך אחד הדברים החשובים שבהם היא לדעת מאיפה משכירים ציוד איכותי. ציוד לבניין וחומרי בנין הם חלק חשוב מאוד מכל פרויקט ולא משנה עד כמה בעלי המקצוע האחרים וגם המהנדסים בעצמם יהיו מקצועיים, התוצר הסופי יכול להיות לוקה בחסר ברגע שהחומרים לא יהיו איכותיים. חברה שמשכירה מכונות, פיגומים או כל ציוד נחוץ אחר לאתר בנייה באיחור או עם אותיות קטנות בחוזה יכולה לפגוע בכל פרויקט בכמה רבדים ולכן אנחנו באקרו המפרץ נשמח לספק לכם שירות איכותי שייתן לכם שקט ושלווה בכל שלב בנייה. פנו אלינו עוד היום ונשמח לעבוד לשירותכם.

    מחפש לקנות ציוד בניין משומש?

    צור קשר ונשמח לעמוד לשירותכם עוד היום!

    072-3213812

    יבוא השכרה ומכירת ציוד בניין והנדסה

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      מאמרים

      איך לדעת באיזה סוג פיגום כדאי לכם לבחור?

      פיגומים ניידים הם סוג של פיגומים נתמכים המוגדרים על גלגלים. הם מתוכננים להזזה בקלות והם...

      קרא עוד
      אצלנו תמצאו את המחירים המשתלמים ביותר

      פיגום אלומיניום פירושו הפיגום עשוי אלומיניום, והוא נמצא בשימוש נרחב במקומות שונים כדי לתת פלטפורמת...

      קרא עוד
      פיגומים בתקנים המחמירים ביותר

      השימוש בפיגומים בענף הבנייה הינו נרחב ואינו נפרד מתהליך הבנייה. ישנם סוגים רבים של פיגומים...

      קרא עוד