יבוא השכרה ומכירת ציוד בניין והנדסה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    אצלנו תמצאו את המחירים המשתלמים ביותר

    פיגום אלומיניום פירושו הפיגום עשוי אלומיניום, והוא נמצא בשימוש נרחב במקומות שונים כדי לתת פלטפורמת עבודה יציבה במערכת פיגומים של מגדל אלומיניום גבוה. כיום, פיגום אלומיניום למכירה נמכר במגוון סוגים החל מפיגומי אלומיניום מתקפלים עם מדרגות אלומיניום, פיגום אלומיניום בהתאמה אישית עם חלקי פיגומים חכמים מאלומיניום, ואפילו פיגומי אלומיניום ניידים. את כל סוגי הפיגומים הנפוצים בשוק תוכלו למצוא בקלות בחברת אקרו המפרץ.

    היכן משתמשים?

    פיגומי אלומיניום ידועים כאחד מסוגי הפיגומים הנפוצים ביותר רק בגלל כמה הם גמישים ורב-תכליתיים. עם זאת, די ברור שניתן להשתמש בפיגומי אלומיניום במגזרים עסקיים ותעשיות שונות, כולל:

    • פרויקטים פנים וחוץ
    • מגורים, תעשייה ומסחר
    • הנדסה ובנייה
    • תעשיות נפט וגז
    • תחום הרכב והחלל
    • ועוד רבים!

    כמובן, אלו הם רק הסוגים הנפוצים והפופולריים יותר של יישומים ותעשיות שעושים שימוש בפיגומי אלומיניום. יש הרבה יותר עסקים ומגזרים שיכולים לעשות בו שימוש – אז, אם אתם לא רואים את סוג הפרויקט שיש לכם ברשימה מעלה, אל תגיעו למסקנה שגם אתם לא יכולים להשתמש עם פיגום אלומיניום למכירה!

    באילו חומרים נוספים ניתן להשתמש עבור פיגומים?

    יצרנים בכל העולם רגילים להשתמש בחומרים שכבר השתמשו בהם בעבר. זו הסיבה לכך שרבים מהם אינם באמת מגוונים וגמישים בכל הנוגע לבחירת חומרים. חומרים נוספים שיצרני פיגומים עושים בהם שימוש הם:

    • עץ- בראש הרשימה, כמובן, יהיה עץ. עכשיו, זה שונה מבמבוק מכיוון שזה זן או סיווג אחר של עץ. חברות מסורתיות עושות שימוש בעץ עבור מערכות הפיגומים הבסיסיות והפשוטות שלהן דמויות מגדלים.
    • פיברגלס- פיברגלס הוא אחד החומרים הפחות מוכרים המשמשים בתעשיית הפיגומים. הסיבה לכך היא בגלל הייחודיות והעצמאות הכוללת שלו. שלא כמו פלדה, עץ, אלומיניום – כל סוגי הדברים האלה, פיברגלס הוא לא חומר שניתן למצוא בקלות. עם זאת, הוא עדיין נמצא בשימוש על ידי חברות מסוימות, במיוחד בטמפרטורה גבוהה ובמצבים לא רצוניים.
    • פלדה- אחרון ובוודאי החומר הנפוץ והידוע ביותר, שהוא פלדה. ניתן להשתמש בפלדה בצורות רבות ושונות, אך הגרסה הפופולרית ביותר של פלדה המשמשת בבנייה או בפיגומים, בפרט תהיה נירוסטה ופלדת פחמן. ניתן להשיג ולרכוש את 2 סוגי הפלדה הללו בקלות, שלא לדבר על תכונותיהם העמידות!

    אלו החומרים הנפוצים בהם משתמשים יצרנים ומפיצים של מערכות פיגומים מלבד אלומיניום! לכל אחד מהם יתרונות ויתרונות משלו, אז אם אתם מתעניינים בפיגום איכותי, עמיד ובמחיר משתלם, צרו קשר עם חברת אקרו המפרץ! חייגו אלינו 072-2503515

    יבוא השכרה ומכירת ציוד בניין והנדסה

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      מאמרים

      יתרונות הפיגום לפרויקט שלכם

      אם אתם עובדים בענף הבניה אתם הרי יודעים יותר טוב מאיתנו כי הדבר החשוב ביותר...

      קרא עוד
      למה צריך שיהיה מרחב בטוח עבור עובדים באתרי בנייה?

      אתר בנייה חייב להוות מרחב בטוח ביותר עבור כל העובדים בו. באתר זה ניתן למצוא...

      קרא עוד
      אמצעי תמיכה לבניית בניין

      רגלי תמיכה לבניין מהווים דבר חשוב ביותר בכל אתר בנייה. ברגליים מעין אלה משתמשים בכדי...

      קרא עוד