יבוא השכרה ומכירת ציוד בניין והנדסה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    מעקה בטיחות למרפסת

    ענף הבניה מוכר בתור ענף בו הסיכון הוא רב. לצערנו אנחנו רואים עוד ועוד מקרים בהם עובדים יצאו ליום עבודה שגרתי ולא חזרו אליו. זו אולי הסיבה בגינה מדינת ישראל גם היא, קבעה בחוק תקנות נוקשות, אשר מגדירות באופן חד משמעי, כיצד מנהל עבודה צריך לדאוג לשלומם של העובדים לאורך כל תהליך הבניה. התקנה של מעקה בטיחות למרפסת זו לא המלצה, זו החובה שלכם, בתור מי שאמונים על שלומם של הפועלים שלכם. מעבר לכך, הרי שהרבה פעמים, התקנה של המעקה המתאים, יכולה להיטיב עם העובדים ולשפר את העבודה שלהם עצמם. במאמר הבא נדבר בהרחבה על התאמה של מעקה בטיחות למספרת לפי צרכיו של הלקוח. אנחנו מתחילים ממש עכשיו.

    כמה כללים בנוגע להתקנה של מעקה בטיחות למרפסת

    התקנה של מעקה בטיחות למרפסת היא מצד אחד, אמורה להיות פשוטה. כל שעלינו לעשות הוא לקחת מתכת, בדרך כלל אלומיניום, ליצור ממנה גדר וזה הכל. אבל משום שאנחנו מדברים על התקנה של קונסטרוקציה זמנית, אנחנו צריכים לקחת בחשבון מספר משתנים. קודם כל, עלינו להתקין מעקה בטיחות למרפסת שיהיה חזק דיו ויציב. העבודה באתר בניה היא עבודה באוויר הפתוח ועל החומרים מהם עשויה הגדר, לעמוד בתנאי מזג האוויר המשתנים. בנוסף, תמיד טוב לבחור במעקה אותו אנחנו יכולים להסיר בקלות יחסית בעת הצורך. שכן אין שום טעם להתקין קונסטרוקציה מורכבת, אם אנחנו יודעים כי בקרוב ניאלץ להסיר אותה.

    נקודה נוספת לחשבה נוגעת לתשומות הבניה. אנחנו אמנם חושבים כי אין שום מקום לוותר על מעקה בטיחות למרפסת, הרי שכל תוספת קטנה כזו יכולה להוסיף על עלות הפרויקט כולו. לכן, אנחנו עושים מאמצים משמעותיים, להביא לכם את המוצרים הטובים ביותר במחירים משתלמים במיוחד.

    עכשיו זה הזמן לצאת לדרך

    בטיחות זה לא נושא שאפשר להשאיר למועד מאוחר יותר. זה הזמן שלכם לפנות אלינו, כך נוכל לייעץ לכם ולבחור ביחד את המוצרים שיבטיחו את שלומם של העובדים שלכם וישאירו אתכם עם ראש שקט. הנציגים של 'אקרו המפרץ', כבר ממתינים לכם על הקו.

    יבוא השכרה ומכירת ציוד בניין והנדסה

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      מאמרים

      יתרונות הפיגום לפרויקט שלכם

      אם אתם עובדים בענף הבניה אתם הרי יודעים יותר טוב מאיתנו כי הדבר החשוב ביותר...

      קרא עוד
      למה צריך שיהיה מרחב בטוח עבור עובדים באתרי בנייה?

      אתר בנייה חייב להוות מרחב בטוח ביותר עבור כל העובדים בו. באתר זה ניתן למצוא...

      קרא עוד
      אמצעי תמיכה לבניית בניין

      רגלי תמיכה לבניין מהווים דבר חשוב ביותר בכל אתר בנייה. ברגליים מעין אלה משתמשים בכדי...

      קרא עוד