יבוא השכרה ומכירת ציוד בניין והנדסה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    גדרות קצה לבטיחות

    עוגן עם פין נעילה לרשת מעלית

    אופן התקנה: על הקיר

    קרא עוד
    מתאם צד לעמוד עילי

    אופן התקנה: מצד משטח הבטון גובה מתאם: 30 ס"מ

    קרא עוד
    עמוד לרשת על קורה עולה

    אופן התקנה: על קורה עולה גובה עמוד: 112 ס"מ רוחב קורה מקס': 45 ס"מ

    קרא עוד
    עמוד צידי לרשת הגנה

    אופן התקנה: מצד משטח הבטון גובה עמוד: 134 ס"מ

    קרא עוד
    עמוד עילי לרשת הגנה

    אופן התקנה: על משטח הבטון גובה עמוד: 112 ס"מ

    קרא עוד
    גידור בטיחות בעל תקן אירופאי CLASS B

    קרא עוד
    רשת 4 מ"מ במידת אורך 125 ס"מ

    אופן התקנה: אוניברסלי גובה רשת: 105 ס"מ עובי חוט: 4 מ"מ

    קרא עוד
    רשת 4 מ"מ במידת אורך 150 ס"מ

    אופן התקנה: אוניברסלי גובה רשת: 105 ס"מ עובי חוט: 4 מ"מ

    קרא עוד
    רשת 4 מ"מ במידת אורך 250 ס"מ

    אופן התקנה: אוניברסלי גובה רשת: 105 ס"מ עובי חוט: 4 מ"מ

    קרא עוד
    רשת לפיר מעלית במידות 150/200 ס"מ

    אופן התקנה: עוגן עם פין נעילה עובי חוט: 4 מ"מ

    קרא עוד
    רשת 6 מ"מ במידת אורך 125 ס"מ

    אופן התקנה: אוניברסלי גובה רשת: 105 ס"מ עובי חוט: 6 מ"מ

    קרא עוד
    רשת 6 מ"מ במידת אורך 150 ס"מ

    אופן התקנה: אוניברסלי גובה רשת: 105 ס"מ עובי חוט: 6 מ"מ

    קרא עוד
    רשת 6 מ"מ במידת אורך 250 ס"מ

    אופן התקנה: אוניברסלי גובה רשת: 105 ס"מ עובי חוט: 6 מ"מ

    קרא עוד

    יבוא השכרה ומכירת ציוד בניין והנדסה

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      גדר זמנית

      אתרי בנייה הם מקומות שמעצם טבעם טומנים בחובם סיכון מוגבר, הן לעובדים באתר והן למי שבא אתו במגע. מדובר בעוברים ושבים הנמצאים באתר הבנייה ובסביבתו. גדר זמנית נועדה לשמור על אתר הבנייה עצמו מפני חדירות של גורמים בלתי רצויים. היא נועדה להבטיח שמי שלא אמור להיות באתר הבניה יתקשה להגיע אליו, בגלל עצם קיומה של הגדר המקיפה את האתר. מהי בדיוק גדר זמנית באתר בנייה? מה החשיבות של הגדר הזמנית? היכן ניתן להשיג את הגדר האיכותית ביותר, בהתאמה לצרכים ולדרישות של מנהלי אתר הבנייה והמפעילים שלו? במאמר להלן נעסוק בגדרות זמניות לאתרי בנייה ובחשיבות שלהן, יחד עם אקרו המפרץ בע"מ.

      גדר זמנית באתר בנייה -למה היא כל כך חשובה?

      גדר זמנית באתר בנייה היא גדר שנועדה לשמור, כאמור, הן על בטיחות העובדים באתרו הן על הבטיחות של מי שנמצאים מחוץ לאתר הבנייה. גדר זמנית מגינה ושומרת על בטיחות העובדים, כאשר היא ממוקמת לצד דרכים זמניות בתוך האתר שנמצאות בגבהים ובאזורים מסוכנים. הגדר מאפשרת לעובדים הנוכחים במקום תמיכה איכותית. התמיכה הזאת נועדה למנוע נפילות של עובדים, בדגש על נפילות מגובה. ככל שמנהלי האתר מקפידים על בניית גדר זמנית וגידור נכון של אתר הבנייה, כך הם מקטינים את הסיכונים לנפילה של אחד העובדים או הנוכחים האחרים במקום. בנוסף, גדר זמנית עשויה להיות מתוכננת כך שתמנע כניסה של גורמים בלתי רצויים לאתר הבניה.

      גדר זמנית לאתר בנייה

      גדר מקצועית שבנויה על פי התקנים הגבוהים ביותר ניתנת להשגה אך ורק אצל בעלי המקצוע הייעודיים. אם יש בדעתכם לרכוש או לשכור גדר מקצועית זמנית, אתם בהחלט במקום הנכון ביותר כבורכם. כדאי ליצור איתנו קשר כבר כעת ונציגים מטעמנו יחזרו אליכם בהקדם. המקצוענים של חברת אקרו המפרץ יבחנו את הצרכים שלכם ואת ההעדפות הספציפיות שלכם. בהמשך, תתואם בניית גדר זמנית באופן שישרת את האינטרסים של כלל המעורבים בנושא. בניית גדר זמנית היא אחת מדרישות הבטיחות שמשמעותיות בכל אתר בנייה.

      מעקה בטיחות זמני

      אתר בנייה הוא מטבעו מקום שמעמיד מגוון רחב של סיכונים בפני הנוכחים במקום. בין אם מדובר בעובדי בנייה מקצועיים האמונים על עבודת הבנייה, בעלי תפקידים אחרים הנמצאים בתוך אתר הבנייה או מבקרים מהחוץ. עם הסכנות באתר הבנייה ניתן למנות סכנת נפילה של חפצים כבדים מגובה על ראשי המבקרים וכן סכנה של מגע עם חומרים מסוכנים. ואולם אחת הסכנות היותר משמעותיות שאתר בנייה יכול לזמן היא סכנת נפילה בתך אתר בנייה. אחד האמצעים להגנת הנוכחים באתר מפני נפילה ונזקים אחרים הינו מעקה בטיחות זמני בנוי כהלכה. מהו בעצם מעקה בטיחות? איך מעקה כזה בנוי? היכן ניתן להשיג מעקה בטיחות איכותי, עמיד וחזק? כדאי לקרוא – כל התשובות בהמשך.

      מעקה בטיחות זמני – מה זה בעצם?

      מעקה בטיחות זמני הינו משטח מוגבה המשמש להגנה עבור מי שנוכח באתר הבנייה. בנייה של מעקה בטיחות איננה דבר חדש. היהודים הקדמונים הבינו זה מכבר את החשיבות שלה, ובניית מעקה נחשבת לאחת מתרי"ג המצוות ביהדות. ואולם באתרי בנייה מודרניים החיוניות של מעקה בטיחות כאמור היא גבוהה אף יותר מהרגיל. זאת משום שהמבנים בעידן המודרני הם גבוהים יותר ומזמנים סכנות משמעותיות יותר לכלל הנוכחים במקום בזמן הבנייה. החומרים מהם עשוי מעקה הבטיחות הם חזקים מצד אחד ועמידים מאד מצד שני. לפיכך הגדר עצמה היא חזקה ויכולה לעמוד גם בפני אנשים בעלי משקל גבוה. מעקה בטיחות מאפשר לנוכחים באתר הבניה אחיזה נאותה ויציבה.

      איך מעקה בטיחות זמני בנוי?

      מעקה בטיחות זמני הוא למעשה מעקה מודולרי, שניתן להזיז ולהעביר אותו ממקום אחד למשנהו בכל רחבי אתר הבנייה. בדרך כלל, מעקות בטיחות נותרים במקומם עד שהאזור שבו הם ממוקמים חדל להיות מסוכן או שרמת הסיכון הגלומה בו יורדת מאד ככל שהמבנה מתקרב לסיום הבנייה. הקמת המעקה חייבת להתבצע במקצועיות ובמיומנות. זאת, על מנת למנוע אסונות שעלולים להסתיים בפציעות קשות או, חלילה, באבדן חיי אדם. אם יש לכם עניין בבניית מעקה בטיחות זמני באתר בנייה, אתם במקום הנכון. צרו קשר כבר כעת והמומחים של חברת אקרו המפרץ יחזרו אליכם בהקדם. הם ילמדו את הצרכים שלכם ויציעו לכם פתרונות איכותיים, בהתאמה מלאה להעדפות שלכם.

      רשתות הגנה מנפילה

      עבודות בניין מתנהלות לעיתים קרובות באתרי בנייה הנמצאים בתוך אזור מגורים או עבודה. בחלק ניכר מהמקרים, תנועת האנשים בסביבות אתר הבנייה היא אינטנסיבית. לפיכך, חשוב להגן על העוברים ושבים מפני נזקים אפשריים. מהם גורמי הסיכון באתרי בנייה להולכי רגל ואחרים? מהן רשתות הגנה מנפילה ואיך הן מסייעות בשמירה על בטיחות העוברים ושבים בסביבות האתר? היכן ניתן להשיג רשתות הגנה מנפילה באיכות גבוהה? במאמר שלפניכם נעסוק בנושא חשוב זה.

      רשתות הגנה מנפילה- גורמי הסיכון באתרי בנייה

      בניית מבנה חדש או עריכת שיפוצים במבנה קיים מחייבים לרכז באתר הבנייה כלים רבים, חומרי בניין ומספר לא קטן של עובדים. הצירוף של כל אלה הופך את אתר הבנייה לגורם סיכון שיש להתחשב בו. חלק מגורמי הסיכון באתר הבנייה הם כדלקמן:

      • נפילת חלקים מהמבנה או התמוטטות שלו: זהו למעשה הסיכון המשמעותי ביותר והוא עלול לסכן הן את העוברים ושבים והן את העובדים וקבלני המשנה באתר הבנייה עצמו.
      • נפילת עובדים מגובה: גם נפילת עובדים מגובה מהווה סיכון של ממש. עם זאת, ציוד בטיחות איכותי ותרגול נכון של העובדים נועד למנוע אסונות מהסוג הזה.
      • נפילת חפצים כבדים או כלים על העוברים ושבים: אחד מגורמי הסיכון המשמעותיים ביותר באתר בנייה, בעיקר אם הוא ממוקם באזור הומה אדם, הוא נפילה של כלים כבדים, חומרים וחפצים אחרים מגובה על העוברים והשבים. בדיוק למניעת המקרים הללו נועדו רשתות הגנה מנפילה באתרי בנייה.

      מהן רשתות הגנה מנפילה?

      רשתות הגנה מנפילה הן רשתות העשויות מחומרים חזקים ועמידים, אשר נועדו למנוע את האפשרות שחומרים או מכשירים כבדים יפלו מגובה על ראשי העוברים ושבים. רשתות ההכנה יכולות להיתלות בצורה אנכית, מה שמונע נפילת חפצים כבדים אל מחוץ לטווח ההיקפי של הרשת. לחילופין, הרשתות הללו יכולות להיות אופקיות, אם יש קושי במתיחת רשת הגנה מאונכת. מדובר באמצעי יעיל מאד שמונע בעיות רבות. אם יש לכם עניין בהתקנת רשתות הגנה מנפילה באתר הבנייה, אתם במקום הנכון. צרו קשר כעת והמומחים של חברת אקרו המפרץ יחזרו אליכם בהקדם. הם ילמדו את הצרכים שלכם ויציעו לכם את המוצרים המתאימים ביותר עבורכם.

      למה צריך גדר?

      ישנם אינספור פיגומים המשמשים אותנו בצורות שונות לאורך תהליך הבניה. פיגום זקיפים, פיגום מדרגות אלומיניום, פיגום מיטות ועוד, כל אלו הם שמות לקונסטרוקציות המאפשרות לפועלים לעבוד בתנאי שטח מורכבים. הרי אנחנו, בני האדם, לא יודעים לעוף כמובן ואי אפשר לצפות מהעובדים להגיע לכל נקודה ונקודה לאורך שלדת המבנה אם לא נדע ליצור עבורם את המערכת אשר תתמוך בפועלם. התקנה של פיגומים היא לא רק על פי שיקול דעתו של הקבלן בשטח, מדינת ישראל החמירה את התקנות שלה בעניין הזה והיא הגדירה בצורה חד משמעית, אילו פיגומים מתאימים לעבודה ואילו פחות. גדר זמנית, היא חלק משמעותי מכל פיגום מכל סוג שהוא. הגדר מסייעת לעובדים להרגיש בטוחים וזו שומרת עליהם מפני נפילה וכיוצא באלו. היא גם יכולה לשמש אותם במידה והם מעוניינים לאבטח את עצמם בעזרת רתמה. כל מה שרציתם לדעת על התקנה של גדר זמנית, תמצאו כאן .

      גדר זמנית מאפשרת ורסטיליות

      בסוף, אין פרויקט בניה אחד אשר דומה לפרויקט אחר. אנחנו מדברים על תחום רחב, כזה הדורש מהמנהלים בשטח כמו לגלות יצירתיות כל הזמן. התקנה של גדר זמנית גם היא, צריכה להיות לאור מה שמתרחש בזמן אמת. לכן, היה לנו חשוב להביא לכם פיגומים ניידים ומערכות שיכולות לאפשר לכם ליצור קונסטרוקציה בהתאם לצרכים הרלוונטים. אמנם, אנחנו לא מקלים ראש ומביאים לכם ציוד איכותי, כמו גם מספקים לכם ייעוץ וליווי אישי. אבל, באותה הנשימה, רצינו לאפשר לכל מנהל לקבל החלטות בהתאם לצרכים שלנו באופן אישי.

      כל המוצרים עומדים בתו התקן האירופאי ובבחינות של מכון התקנים הישראלים. אגב, אנחנו יכולים לומר בגאווה כי ביחד עם זאת, אנחנו עושים מאמצים אדירים כדי להביא לכם מוצרים איכותיים במחירים משתלמים במיוחד.

      למה לבחור דווקא בנו

      לחברת 'אקרו המפרץ', ניסיון רב שנים בהתאמה של חומרים וציוד נלווה לענף הנדלן. אנחנו מתרגשים לעבוד עם כל לקוח ולמצוא עבורו את הנוסחה המנצחת. תהליך העבודה שלנו כולל ייעוץ וליווי אישי, יצירה של הסכם מסודר ועמידה בלוח זמנים קפדני. לשיחת ייעוץ ראשונית, מוזמנים ליצור איתנו קשר ממש עכשיו.