יבוא השכרה ומכירת ציוד בניין והנדסה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    סוגי פיגומים הקיימים בשוק

    פיגומים הנם מבנים ארעיים, שמטרתם היא ליצור פלטפורמה על גביה ניתן יהיה להמשיך בבנייה לגבהים הרצויים. כמו כן, הם יכולים לסייע בהרמת חומרים שונים לגבהים הרצויים. חברת אקרו המפרץ הנה חברה מנוסה בתחום, אשר מציעה שירותי בנייה אלה. ראוי לציין כי ישנו מגוון רחב של פיגומים בשוק.

    סוגי הפיגומים:

    יחידים

    בסוג בנייה זה, מספר אביזרים אנכיים (אשר עשויים מבמבוק או מעץ) מחוברים לאדמה בצורה מקבילה לקירות המבנה. המרחק בין העמודים הללו הנו מספר מטרים. העמודים מחוברים ביניהם באמצעות קורות אופקיות. במקרה וגובהם של הפיגומים הנו גבוה מאוד, על מנת לשמור על יציבותם – יש צורך בקורות אלכסוניות לייצוב המבנים.

    כפולים

    בשונה מהשימוש בלבנים, כאן נעשה שימוש בעיקר באבנים בבנייה. ההבדל העיקרי בין שתי השיטות הוא בכך שבפיגומים בשיטת הלבנים נעשה שימוש בשכבה אחת שמוצבת בקרקע, ואילו באלה שבשיטת האבנים יש צורך בשתי שכבות. בשיטה זו, השכבה הראשונה תוצב בקירוב לקירות המבנה, והשכבה השנייה תוצב במרחק של כמטר וחצי מהשכבה הראשונה. מסיבה זו, קוראים לפיגומים אלה כפולים.

    פיגומי פלדה

    בשיטה זו נעשה שימוש בצינורות פלדה בקטרים שונים (בהתאם לסוג הבנייה ולסוג המבנים שמוקמים), וכן במקום להתקין את המבנים הארעיים לאדמה (כפי שנעשה בשתי השיטות הקודמות) הם מוצבים על גבי מצע מתכתי. היתרון בסוג זה הוא שמבנים אלה חוסכים זמן בנייה יקר, עקב עמידותם הגבוהה הם חסכוניים לטווח הזמן הארוך וכן נוחים לעבודה בכל גובה.

    שימוש במחטים

    בשיטה זו נעשה שימוש כאשר אין אפשרות לחבר את המבנים הארעיים בשטח הקרקע, כאשר הבנייה נעשית בצדו של רחוב שוקק או במקרים שבהם הבנייה נעשית בגבהים יוצאי דופן. בשיטה זו, הפיגום מוצב בגובה מסוים מעל פני הקרקע.

    אין ספק כי שיטות שונות וייחודיות של תורמות להצלחת הבנייה הסופית. חברתנו מנוסה בכל שלבי הבנייה, ומכירה בצורך של הקמת מבנים ארעיים איכותיים. תהליך הבנייה של מבנים, בייחוד כאלה שמתנשאים לגבהים מיוחדים, הנו ארוך וצריך לקום על בסיס איכותי. שימוש בחומרי גלם איכותיים, כמו גם באנשי מקצוע מהשורה הראשונה – מציבים את חברתנו כמובילה בתחום.

    חברת אקרו המפרץ תשמח לעמוד לרשותכם!

    לקבלת ייעוץ מקצועי ולהשכרת ציוד, חייגו עוד היום!

    או השאירו פרטים באתר

    072-3213812

    יבוא השכרה ומכירת ציוד בניין והנדסה

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      מאמרים

      איך לדעת באיזה סוג פיגום כדאי לכם לבחור?

      פיגומים ניידים הם סוג של פיגומים נתמכים המוגדרים על גלגלים. הם מתוכננים להזזה בקלות והם...

      קרא עוד
      אצלנו תמצאו את המחירים המשתלמים ביותר

      פיגום אלומיניום פירושו הפיגום עשוי אלומיניום, והוא נמצא בשימוש נרחב במקומות שונים כדי לתת פלטפורמת...

      קרא עוד
      פיגומים בתקנים המחמירים ביותר

      השימוש בפיגומים בענף הבנייה הינו נרחב ואינו נפרד מתהליך הבנייה. ישנם סוגים רבים של פיגומים...

      קרא עוד