יבוא השכרה ומכירת ציוד בניין והנדסה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    פיגומים בתקנים המחמירים ביותר

    השימוש בפיגומים בענף הבנייה הינו נרחב ואינו נפרד מתהליך הבנייה. ישנם סוגים רבים של פיגומים למטרות שונות, אך תמיד בודקים קודם כל את בטיחות הפיגומים. ישנם פיגומים לתיקון חזיתות, לצביעה, חיפוי אבן ועוד. פיגומים נועדו לתמוך בעובדי בניין ובציוד במהלך עבודות הבנייה. השימוש בפיגומים שאינם עומדים בתקני בטיחות היווה עד לאחרונה הגורם העיקרי לפציעה ואף למוות של בונים. מסיבה זו, בשנת 2018 עודכן חוק הבנייה כך שיכלול חובה להשתמש רק בפיגומים בתקן אירופאי. חברת אקרו המפרץ מייבאים פיגומים שמונים כגון, פיגום אירופאי, פיגום נייד ועוד, העומדים בתקן המחמיר ביותר של הבטיחות.

    איך לבחור את הציוד המתאים?

    ובכן, המונח "פיגום אירופאי" מתייחס למעשה לפיגומים העומדים בתקנים האירופיים לפיגומים, ולא לפיגומים שמיוצרים על ידי מותג אירופאי או באירופה. בשל ריבוי התאונות באתרי בנייה בישראל, אגף הבטיחות והפיקוח במשרד העבודה הגדיל את דרישות התקן לפיגומים באתרי בנייה, לרבות הדרישה לשימוש בפיגומים העומדים בתקנים האירופיים. בשלב זה הדרישה אינה מקיפה על מנת לתת לשוק זמן הסתגלות. יחד עם זאת, אם אתם מעוניינים בהשכרת פיגומים, אין ספק שהאופציה של השכרת פיגומים אירופאים, בצורה בה הוסברה כעת משמעותה, היא האופציה הנכונה והעדיפה ביותר עבורכם. הפיגום הסטנדרטי האירופאי הינו פיגום העשוי ממבנה מתכת מגולוון, מחברים אופקיים ואנכיים, מדרגות מתכת, סולמות מתכת סטנדרטיים ומפלסים הפזורים על פני כל שטח הדריכה של הפיגום למתן תמיכה למשתמשי הפיגום.

    מה חשוב לקחת בחשבון כששוכרים פיגום כזה?

    אם אתם צריכים לשכור פיגום אירופאי, חשוב ביותר להתייחס לכמה נקודות חשובות:

    איכות: חשוב ביותר להתייחס לנושא האיכות. יש לקחת בחשבון את נושא האיכות ולוודא שמדובר במוצר איכותי.

    הפניות: חשוב ביותר לבקש הפניות מלקוחות קודמים. ללמוד את ההצעה ולוודא שמדובר בחברה מקצועית. מכאן, אל תהססו לדבר עם הלקוחות כדי לבחון את ההצעה.

    בחירת חברה אמינה: חשוב ביותר לבחור בחברה האמינה ביותר כדי להבטיח שהמוצר שקיבלתם הוא מוצר איכותי שניתן להשתמש בו ללא בעיות.

    בבחירת פיגום אינכם צריכים להתפשר על איכות ובטיחות! את הפיגומים הטובים ביותר בשוק תמצאו בחברת אקרו המפרץ! חייגו אלינו 072-2503515

     

    יבוא השכרה ומכירת ציוד בניין והנדסה

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      מאמרים

      יתרונות הפיגום לפרויקט שלכם

      אם אתם עובדים בענף הבניה אתם הרי יודעים יותר טוב מאיתנו כי הדבר החשוב ביותר...

      קרא עוד
      למה צריך שיהיה מרחב בטוח עבור עובדים באתרי בנייה?

      אתר בנייה חייב להוות מרחב בטוח ביותר עבור כל העובדים בו. באתר זה ניתן למצוא...

      קרא עוד
      אמצעי תמיכה לבניית בניין

      רגלי תמיכה לבניין מהווים דבר חשוב ביותר בכל אתר בנייה. ברגליים מעין אלה משתמשים בכדי...

      קרא עוד