יבוא השכרה ומכירת ציוד בניין והנדסה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    פיגומי עבודה עם תקן אירופאי

    פיגום מסגרת H בעל תו תקן אירופאי

    פיגום מסגרות דגם H בגילוון חם בעל תו תקן אירופאי. הפיגום מיוצר בסטנדרטים הגבוהים בעולם ואיכות...

    קרא עוד
    פיגום עבור מדרגות בעל תקן עולמי

    פיגום מדרגות בעל תקן אירופאי. מורכב מאלמנטים אשר מתחברים באמצאות טבעות ופינים לנעילת הפיגום. ניתן להנפה. רוחב מהלך...

    קרא עוד
    פיגום נייד אלומיניום בעל תקן אירופאי

    פיגום נייד במידות 80X180 לגובה 3.8 מ' פיגום נייד במידות 80X180 לגובה 5.6 מ' פיגום נייד במידות...

    קרא עוד
    פיגום נייד מפלדה

    פיגום נייד במידות 218X218 לגובה 4.4 מ'. פיגום נייד במידות 218X218 לגובה 6.4 מ'. הפיגום עם משטח...

    קרא עוד

    יבוא השכרה ומכירת ציוד בניין והנדסה

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      פיגום אירופאי

      אחת הבעיות הנפוצות בפיגומים בישראל היא הרמה הנמוכה של הבניה והגימור שלהם. ואכן, לא מעט תאונות אירעו עם השנים בגלל פיגומים לקויים. עם התאונות החמורות ניתן למנות קריסת פיגומים שלא נבנו כהלכה וכן נפילה של פועלים מפיגומים שלא היו בהם אביזרי בטיחות איכותיים. בתחילת העשור הנוכחי התחיל מעבר מאסיבי של קבלני בניין ושיפוצים לשימוש בפיגום בתקן אירופאי. מהו פיגום אירופאי? מה ההבדל בין פיגום כזה לפיגומים המיוצרים בישראל? היכן ניתן להשיג פיגומים אירופאים איכותיים? על כל אלו נענה במאמר הבא.

      פיגום אירופאי והיתרונות שלו

      אחד ההבדלים החשובים בין מדינות OECD לבין מדינת ישראל טמון בעובדה שבארגון המדינות האירופי נהוגים תקנים מתקדמים ומודרניים כמעט בכל התחומים, ובכלל זה תחום הבניין. במדינות OECD השכילו להבין שפיגום בטוח הוא פיגום שבכל אחד מהשלבים שלו תוכנן, נבנה והותקן תוך עמידה בתקנים מחמירים. הפיגום נבנה מלכתחילה מחומרים איכותיים, עמידים מפני פגעי הזמן ובלתי ניתנים לפגיעת הקורוזיה, שהיא אחד הגורמים למקרים חוזרים ונשנים של קריסת פיגומים בישראל. הקפדה על כללי הבטיחות מאפשרת לקבלנים האמונים על ביצוע עבודות בנייה ושיפוצים לשמור על חיי העובדים שלהם ועל בריאותם. עובדה בדוקה היא שבפיגומים האירופאים, מקרי הקריסה של פיגומים הם נדירים, גם אם מתרחשות בהם תקלות מינוריות, ואמצעי הבטיחות הקיימים בהם מאפשרים בסיכומו של עניין לשמור על הבריאות ועל החיים של העובדים.

      פיגומים אירופאים

      ההבדל בין הפיגומים נוגע לשלושה דברים עיקריים: החומרים, המבנה ואמצעי הבטיחות לעובדים. החומרים שמהם עשוי פיגום אירופאי הם איכותיים ועמידים לאורך זמן. המבנה של הפיגום הזה הוא יציב יותר בהתאם לתקנים האירופאים המחמירים ביותר, והוא מונע אפשרות לפגיעה במשתמשים בפיגום. המרכיב השלישי בפיגום האירופאי הוא אמצעי הבטיחות שנועדו לשמור על העובדים הניצבים על הפיגום תוך כדי ביצוע העבודות שלהם. אם יש לך עניין לדאוג לבטיחות העובדים שלך, זה המקום הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר בהקדם והמומחים של חברת אקרו המפרץ יחזרו אליך בהקדם. הם ילמדו את הצרכים שלך ויציעו לך את הפיגום המתאים ביותר.

      פיגומים תקן אירופאי

      אחת הבעיות שגרמה למספר גדול של נפגעים הינה האיכות של הפיגומים והתקני הבטיחות בהם. זאת, בנוסף לעובדה שבאתרי בניין רבים נעשה שימוש בפיגומים ישנים, בלא שנבדקו ונבחנו בצורה יסודית. פיגומים תקן אירופאי פותרים חלק משמעותי מהבעיות. פיגומים שנבנו בתקן הזה פותרים גם כמה בעיות בטיחות שהפיגומים במתכונת הקודמת התעלמו מהן. מהם פיגומים בתקן אירופאי? מה ההבדל בינם לבין פיגומים בתקן מקומי ומה היתרונות של פיגום תקן אירופאי? היכן ניתן להשיג פיגומים בתקנים אירופאים מחמירים? אם הבטיחות של העובדים חשובה לכם – זה בדיוק המאמר שתרצו לקרוא.

      פיגום עם תקן אירופאי

      פיגומים הם למעשה מבנה זמני. המבנה הזה מאפשר לעובדים באתר הבנייה לבצע עבודות שונות במבנה ההולך ומוקם, או במבנה שמתבצעות בו עבודות שיפוצים. אחת הבעיות שאפיינו את הפיגומים לאורך שנים, הייתה הרמה הנמוכה של הבטיחות ומספר פועלי הבניין הגבוה שנפגעו כתוצאה מנפילה מפיגום, או בעיות בטיחות אחרות אשר בדיעבד התברר שגם הן תוצאה של תקני בטיחות בלתי מספיקים במקרה הטוב, או בעייתיים בצורה מסוכנת במקרה הפחות טוב. פיגומים בתקן אירופאי עומדים בכל התקנים המחמירים הקיימים במדינות OECD. מדובר הן בתקני הבטיחות של הפיגומים עצמם ונוגעים לכל מי ששוהה ועובד עליהם. הפיגומים עשויים מחומרים חזקים ועמידים במיוחד, המעברים בין הקומות והמשטחים השונים בפיגום הם בטיחותיים והמעקות מעניקים לשוהים על הפיגומים את האחיזה הנדרשת בזמן העבודה.

      ההבדל בין פיגום תקן אירופאי לפיגום ישראלי

      ההבדל בין פיגום תקן אירופאי לפיגום שנבנה בישראל, טמון בעמידות הגבוהה של הפיגום, בקלות היחסית של ההרכבה שלו ובחוזק והעמידות של החומרים שמהם הוא עשוי מפני קורוזיה ופגיעות אחרות. התקנים המחמירים הופכים את הפיגום האירופאי ליציב וידידותי יותר למשתמשים. אנשי מקצוע בתחום הבניין מעידים על האיכות הגבוהה של פיגומים אירופאיים ועל ההפחתה הניכרת של פגיעות ותאונות עבודה מרגע שהפיגומים הללו נכנסו לשימוש. מעוניינים לדעת עוד? אתם במקום הנכון.

      צרו קשר כבר כעת והמומחים של חברת אקרו המפרץ יחזרו אליכם בהקדם. הם יסייעו לכם בבחירה והתאמה של הפיגומים המתאימים ביותר לסוג העבודה שאותו אתם מבצעים.