יבוא השכרה ומכירת ציוד בניין והנדסה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    חשוב מאד להשתמש בציוד המתאים

    אם אתם עובדים על פרויקט מסוכן, הדבר האחרון שאתם רוצים הוא ילד, או אפילו מבוגר, שיכנס ללא השגחה פנימה ויפגע בעצמו. אם אין לכם את הגבולות המתאימים, תמצאו את עצמכם אחראיים משפטית לתאונה או לפציעה. זו הסיבה שחשוב לא להמעיט בחשיבותה של גדר זמנית החיונית לשמירה על בטיחות המרחב שלכם. גם אם אתם צריכים להפריד בין שתי קבוצות של אנשים, גידור זמני הולך לעשות את העבודה שלכם הרבה יותר קלה.

    במה מדובר בעצם?

    גדר המוגדרת זמנית היא מערכת גידור המשמשת לאבטחת שטח. אמנם יש גידור קבוע שניתן להשתמש בו לבטיחות ולביטחון, אבל גידור זמני הוא נהדר עבור אנשים שזקוקים לאפשרויות גידור גמישות יותר. גידור זמני יכול להיקרא גם "גידור נייד". מערכות גדר מתכת הן דרך פופולרית להבטיח את הביטחון של האזור, אך ישנם כמה הבדלים בין גידור מתכת זמני וקבוע. גידור קבוע הוא חזק מאוד וקשה להזזה ברגע שמרכיבים אותו. אם אתם מרגישים שתצטרכו להזיז את הגידור שלכם זמן קצר לאחר התקנתו, כנראה שגדר קבע אינו האופציה עבורכם. אנשים רבים מעדיפים גדר כזו מכיוון שהיא עמידה, אך ניתן גם להזיז אותתה במידת הצורך. ניתן להזיז גידור זמני שוב ושוב תוך שהוא נשאר שלם.

    לאילו יישומים אתה יכול להשתמש בגידור זמני?

    ישנן סיבות רבות שאולי תצטרכו להזיז את הגדר שלכם לעתים קרובות. בואו נסתכל על כמה סיבות נפוצות:

    אתרי בנייה הם אחד המקומות הנפוצים ביותר המשתמשים בגידור זמני. מכיוון שאתרי בנייה יכולים להיות מסוכנים לעוברים ושבים, חשוב שיהיה איזשהו גבול. גידור זמני עובד נהדר עבור אתרי בנייה, כי זה צריך להיות רק עד סיום הבנייה.

    שימוש נפוץ נוסף לגידור זמני הוא באירועי חוץ. יש כל כך הרבה אירועים שדורשים גדר כזו. קונצרטים משתמשים בגדרות זמניות כדי להבטיח שאף אחד לא יתגנב פנימה בלי לקנות כרטיסים. יחד עם הרחקת כל האורחים שלא שילמו, גדרות אלו משמשות לבקרת קהל. גידור זמני משמש גם באירועי ספורט, אירועים ממשלתיים, חתונות, סרטים ועוד. בעצם כל מקום שבו הציבור הרחב צריך להיות מופרד מאירוע שקורה מחייב שימוש בגדר כזו. להזמנת גידור זמני עמיד ובמחירים משתלמים במיוחד צרו קשר עם חברת אקרו המפרץ. חייגו אלינו 072-2503515

    יבוא השכרה ומכירת ציוד בניין והנדסה

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      מאמרים

      יתרונות הפיגום לפרויקט שלכם

      אם אתם עובדים בענף הבניה אתם הרי יודעים יותר טוב מאיתנו כי הדבר החשוב ביותר...

      קרא עוד
      למה צריך שיהיה מרחב בטוח עבור עובדים באתרי בנייה?

      אתר בנייה חייב להוות מרחב בטוח ביותר עבור כל העובדים בו. באתר זה ניתן למצוא...

      קרא עוד
      אמצעי תמיכה לבניית בניין

      רגלי תמיכה לבניין מהווים דבר חשוב ביותר בכל אתר בנייה. ברגליים מעין אלה משתמשים בכדי...

      קרא עוד