יבוא השכרה ומכירת ציוד בניין והנדסה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    יתרונותיה של תקרת ערוגות

    תקרת ערוגות היא אחת משיטות הבנייה הנפוצות ביותר ולמעשה מהווה יתרון משמעותי מאוד כמעט מכל בחינה. זוהי שיטה בטוחה מאוד לבנייה שמציבה אפשרויות בידוד טובות יותר וניצול טוב יותר של שטח הבנייה וכדאי להכיר את היתרונות שלה לעומק.

    כיצד בנויה תקרת ערוגות?

    התקרה נקרית גם תקרת צלעות ושני השמות ידועים לכל אדם שעוסק בבנייה בצורה ישירה ועקיפה. תקרת צלעות מורכבות בצורה כזו שבמקום ליצוק בטון כדי ליצור תקרה לקומה נוספת, זאת אומרת הרצפה של הקומה העליונה, אפשר להציב קורות בטון מזוינות בשיטת שתי וערב וכך למעשה לקבל מרווחים בתקרה עצמה כאשר רק כמות קטנה של בטון מבוזבזת. לשם המחשה, אם יש קומה אחת מרובעת ומעליה בונים עוד קומה, כשמביטים למעלה ניתן לראות כיצד קורות רבות מונחות זו על זו, בצורה אופקית ומאונכת כך שנוצרים הרבה ריבועים קטנים חשופים בהם ניתן להשתמש.

    יתרונותיה של תקרת ערוגות

    • יתרון משמעותי בולט של תקרת צלעות היא העובדה שמשתמשים בהרבה פחות בטון. בטון אינו זול ולמעשה הוא חומר הגלם העיקרי שעולה הון תועפות גם לפרויקטים קטנים מאוד. בשיטת בנייה של תקרת הערוגות, קל מאוד לחסוך בבטון כשהמבנה עצמו לא נפגע וכמו שכבר נאמר לעיל, מכיל יתרונות נוספים שחשוב להכיר.
    • יש הרבה פרמטרים שלפיהם ניתן להחליט עד כמה הבנייה איכותית אך ללא ספק בידוד היא אחת התכונות החשובות מאוד בין אם מדובר על בידוד תרמי או בידוד אקוסטי. מה שטוב בתקרת הערוגות היא שהיא מספקת בידוד טוב יותר בשני הפרמטרים האלו מאשר בטון. נוצרים חללי אוויר בין הקורות שניתן למלא בבלוקים של קלקר או איטונג ולאחר מכן הבידוד בין קומה לקומה טוב בהרבה.
    • קל יותר להקים תקרת צלעות מאשר תקרה רגילה שכולה מבטון. החיסכון בזמן משמעותי מאוד וכך למעשה הבנייה הופכת לקלה יותר על אף שאין שום הבדל משמעותי חיצוני בנראות התקרה.
    • תקרת צלעות יכולה לספק עיצובים מרהיבים בלי לפגוע ביציבותה. שיטת בנייה זו כוללת גם שימוש ברשת ברזל על הקורות מה שמחזק מאוד את הקונסטרוקציה כולה.

    אנחנו באקרו המפרץ נשמח להסביר לכם כל מה שאתם צריכים ורוצים על עולם הבנייה, פנו אלינו עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם!

    072-3213812

    יבוא השכרה ומכירת ציוד בניין והנדסה

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      מאמרים

      למה צריך שיהיה מרחב בטוח עבור עובדים באתרי בנייה?

      אתר בנייה חייב להוות מרחב בטוח ביותר עבור כל העובדים בו. באתר זה ניתן למצוא...

      קרא עוד
      אמצעי תמיכה לבניית בניין

      רגלי תמיכה לבניין מהווים דבר חשוב ביותר בכל אתר בנייה. ברגליים מעין אלה משתמשים בכדי...

      קרא עוד
      פיגום איכותי ביותר המתאים למגוון רחב של עבודות בנייה בגובה

      פיגומים מאפשרים לבעלי מקצוע שונים לגשת בצורה בטוחה ביותר לעבודה באתרי בנייה שונים המתבצעת בגובה....

      קרא עוד