יבוא השכרה ומכירת ציוד בניין והנדסה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    למה מיועדת הגנה מפני נפילות?

    להגן על העובדים זה לא רק משום שערך חיי אדם הוא חשוב ועלינו לשים לב אליו, אלא, ההגנה על העובדים, בסופו של דבר, יש בכוחה כדי לשפר את העבודה שלנו בשטח. כאשר עובד מרגיש בטוח, הוא יכול להגיע בקלות לנקודות שונות לאורך שלדת הבניין. כאשר יש לו וודאות כי גם אם הציוד שלו יפול ברגע מסוים מגובה, הוא לא יפגע באיש חלילה, הרי שהוא יכול לעבוד בראש שקט. במאמר הבא נדבר על הפתרון האולטימטיבי והפשוט ביותר, רשתות הגנה מנפילה. נדבר כמובן על הדרישות של משרד השיכון ונספר לכם על כל מה שכדאי לדעת. מתחילים עכשיו.

    מה התפקיד של רשתות הגנה מנפילה

    דיברנו על כך בקצרה, אבל כעת נרחיב. בגדול, רשתות ההגנה נועדו כדי לאבטח את העובדים ואת הציוד הנלווה, כך שזה לא יפול חלילה מגובה. הרשת כמובן גמישה ואלסטית, כך שהעובדים יכולים להמשיך ליהנות מגישה נוחה לכל נקודה לאורך שלדת הבניין או הבית הפרטי, בלי שום בעיה. רשתות הגנה עשויות בדרך כלל שילוב של גומי ומתכת. השוליים של החומר עשויים מתכת כדי לאפשר לפועלים לחבר את הרשת בלי שום בעיה לפיגום, החומר האלסטי נותן לעובדים לנוע בחופשיות בלי שום חשש. כמובן, אנחנו מדברים על מוצר אשר יכול לעמוד במשקלים משמעותיים, כך שגם אם עובד ימצא עצמו תלוי בין שמיים וארץ, הוא יהיה בטוח ומוגן מכל רע.

    מדינת ישראל מקפידה בנושא הזה

    לצערנו, לאורך השנים ,אנחנו עדים לתאונות מצערות של פועלים במקום העבודה. כאן נכנס גם הרגולטור לתמונה ומדינת ישראל קבעה תקנות נוקשות כדי להבטיח את שלומם של הפועלים לכל אורך תהליך העבודה. בדיוק בגלל זה, גם אתם, אנשי המקצוע בשטח, נדרשים לגלות עירנות ולא לוותר על הפרטים הקטנים. כל התקנה של רשת הגנה יכולה להציל חיים ולמנוע עוגמת נפש רבה.

    לכל שאלה, אנחנו פה

    חברת 'אקרו המפרץ', היא חברה מובילה בתחום ייבוא חומרי בנייה לישראל, עבור שלל פרויקטים בענף הנדלן הישראלי. נשמח לענות לשאלות שלכם בהרחבה ולהעמיד לרשותכם את צוות העובדים המנוסה שלנו.

    יבוא השכרה ומכירת ציוד בניין והנדסה

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      מאמרים

      יתרונות הפיגום לפרויקט שלכם

      אם אתם עובדים בענף הבניה אתם הרי יודעים יותר טוב מאיתנו כי הדבר החשוב ביותר...

      קרא עוד
      למה צריך שיהיה מרחב בטוח עבור עובדים באתרי בנייה?

      אתר בנייה חייב להוות מרחב בטוח ביותר עבור כל העובדים בו. באתר זה ניתן למצוא...

      קרא עוד
      אמצעי תמיכה לבניית בניין

      רגלי תמיכה לבניין מהווים דבר חשוב ביותר בכל אתר בנייה. ברגליים מעין אלה משתמשים בכדי...

      קרא עוד