יבוא השכרה ומכירת ציוד בניין והנדסה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    למה מיועד מעקה בטיחות?

    מעקה בטיחות זמני הוא מעקה שיש להתקין בכל אתר בנייה. מדובר על מעקה שמצד אחד צריך לשמור על הבטיחות של העובדים במהלך העבודה של הבנייה, אך לא פעם הוא גם איננו מאפשר חדירה של גורמים חיצוניים כאלה ואחרים לאתר הבנייה הן במהלך הזמן שבו מתבצעת עבודת הבנייה והן במהלך הזמן שבאתר הבנייה אין אף אדם. חשוב מאוד להבטיח כי המעקה המדובר יהיה איכותי ויענה על מטרותיו בצורה הטובה ביותר ועל כן, אם אתם זקוקים למעקה בטיחות זמני ואתם תוהים כיצד לבחור אותו, כדאי מאוד שתמשיכו לקרוא את המאמר הבא.

    מהו מעקה בטיחות זמני?

    כאמור, מעקה מודולרי הוא מעקה שחשוב מאוד שיהיה בכל אתר  בנייה וזאת בכדי לשמור הן על הבטיחות של העובדים בתוך אתר הבנייה והן על הבטיחות של אנשים העוברים ליד אתר הבנייה. המעקה מפריד בין אתר הבנייה לבין המרחב החיצוני וחשוב מאוד שהוא יהיה מאוד עמיד, חזק ואיכותי וזאת בכדי שהוא יספק את ההגנה המקסימלית עבור העובדים באתר הבנייה. המעקה המדובר איננו קבוע אלא זמני וזאת בשל העובדה שהוא מותקן באתר בנייה ועל כן, בתום עבודות הבנייה למעשה מסירים אותו מהמקום. על אף שלא מדובר על מעקה קבוע, אין להקל ראש בבחירת מעקה מודולרי ויש לבחור אותו בצורה נכונה, שלב אחר שלב.

    כיצד תבחרו מעקה בטיחות זמני?

    בחירת מעקה מודולרי חייבת כאמור להתבצע בצורה הטובה ביותר ועל כן, טרם אתם בוחרים את המעקה המדובר, הנה כמה פרמטרים שחשוב מאוד שתשימו עליהם דגש: ראשית כל, חומר הגלם שממנו עשוי המעקה, כאשר חשוב ביותר להבטיח כי המעקה יהיה עשוי מחומר גלם עמיד, איכותי וחזק. שנית כל, חשוב להקפיד על הגובה והמידות של המעקה. יש להתקין את המעקה בגובה המתאים על מנת שהוא יספק את ההגנה המקסימלית וכן, חשוב ביותר להקפיד שהוא יהיה במידות המתאימות והנכונות לאתר הבנייה. לצורך התקנת המעקה המדובר, יש לבחור את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום וזאת בכדי שתהיו בטוחים כי מלאכת ההתקנה מתבצעת בצורה המקצועית ביותר.

    יבוא השכרה ומכירת ציוד בניין והנדסה

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      מאמרים

      יתרונות הפיגום לפרויקט שלכם

      אם אתם עובדים בענף הבניה אתם הרי יודעים יותר טוב מאיתנו כי הדבר החשוב ביותר...

      קרא עוד
      למה צריך שיהיה מרחב בטוח עבור עובדים באתרי בנייה?

      אתר בנייה חייב להוות מרחב בטוח ביותר עבור כל העובדים בו. באתר זה ניתן למצוא...

      קרא עוד
      אמצעי תמיכה לבניית בניין

      רגלי תמיכה לבניין מהווים דבר חשוב ביותר בכל אתר בנייה. ברגליים מעין אלה משתמשים בכדי...

      קרא עוד