יבוא השכרה ומכירת ציוד בניין והנדסה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    למה צריך מעקה להגנת קצה בניין?

    בשנים האחרונות המספר של תאונות עבודה וכן של מוות של עובדים כתוצאה מתאונות עבודה הולך וגדל. לא מעט עובדים מוצאים את מותם באתרי עבודה שונים כתוצאה מתאונות אשר התרחשו בשל אי הקפדה על בטיחות באתר הבנייה. אי לכך, חשוב מאוד שכל קבלן האחראי על אתר בנייה, ידאג כי האתר יהיה בטוח ביותר לעובדים, ידאג כי העובדים יהיו מוגנים בצורה המקסימלית ויקפידו על כל נהלי הבטיחות וכן יעביר את העובדים הדרכות שוטפות בכל הנוגע לבטיחות בעבודה במקום העבודה. אחד מהאמצעים הנדרשים בכל אתר בנייה על מנת לשמור על בטיחות העובדים במקום הוא מעקה קצה.

    מעקה קצה- במה מדובר?

    אחד האמצעים החשובים ביותר בכל אתר בנייה כאמור בכדי להבטיח את הבטיחות של העובדים הוא מעקה להגנה. מדובר על מעקה אשר מטרתו היא למנוע מצב של החלקה או מקרים של נפילה מגובה. מעקה להגנה יכול ללא ספק להפחית תאונות במקום העבודה שיכולות לסכן באופן מהותי את העובדים ועל כן, כל קבלן או מנהל אתר בנייה, צריך לדאוג להתקין אותו. לא פעם, מנהלי עבודה או קבלנים אשר יודעים כי מעקה הגנה הוא אמצעי בטיחות נדרש באתר בנייה, מאלתרים מעקה כלשהו. אולם, חשוב להבין כי אלתור של מעקה זה לא באמת יבטיח את הבטיחות של העובדים ועלול לסכן אותם בדיוק כפי שהעדר מעקה יכול לסכן אותם. על כן, כאשר מדובר על מעקה מעין זה, יש לבחור להתקין אותו על ידי חברה אמינה ומקצועית. מעקה הגנה למעשה מונע נפילות.

    כיצד תבחרו מעקה קצה בצורה הטובה ביותר לאתר בנייה?

    מעקה הגנה מהווה כאמור דבר חשוב ביותר לכל אתר בנייה ועל כן, אם אתם צריכים להתקין את המעקה המדובר באתר הבנייה שלכם, עליכם לבחור בחברה אמינה ומקצועית אשר תתקין לכם את המעקה. כמובן שהמעקה עצמו חייב לעמוד בכל התקנים הרלוונטיים הנוגעים לבטיחות ולאיכות. על כן, טרם בוחרים את החברה ממנה שוכרים את המעקה, יש לוודא כי מדובר על חברה אמינה המציעה את הפתרונות האיכותיים ביותר בתחום הגנה לאתרי בנייה ומתקינה אותם באתרי בנייה בצורה מקצועית ואיכותית.

    יבוא השכרה ומכירת ציוד בניין והנדסה

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      מאמרים

      יתרונות הפיגום לפרויקט שלכם

      אם אתם עובדים בענף הבניה אתם הרי יודעים יותר טוב מאיתנו כי הדבר החשוב ביותר...

      קרא עוד
      למה צריך שיהיה מרחב בטוח עבור עובדים באתרי בנייה?

      אתר בנייה חייב להוות מרחב בטוח ביותר עבור כל העובדים בו. באתר זה ניתן למצוא...

      קרא עוד
      אמצעי תמיכה לבניית בניין

      רגלי תמיכה לבניין מהווים דבר חשוב ביותר בכל אתר בנייה. ברגליים מעין אלה משתמשים בכדי...

      קרא עוד