יבוא השכרה ומכירת ציוד בניין והנדסה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    סוגי פיגומים שונים

    בנייה לגובה היא כמעט הדבר המתבקש במדינה כמו ישראל. המדינה שלנו היא תופעה יוצאת דופן בעולם כולו. על תא שטח די קטן, מתפתחת וצומחת מדינה, אשר מאופיינת במספר נפשות גבוה יחסית למשפחה, וודאי בהשוואה למדינות המערב. לכן, אין מנוס מבניה לגובה ובאמת, אנחנו רואים עוד ועוד קבלנים בענף הבניה פונים לפרויקטים מהסוג הזה. מגדלי אקרו נועדו לתמוך בתהליך ההנדסי של יצירת בניינים גבוהים. הרי כל מי שאי פעם ניסה לבנות מגדל קלפים, יודע כי בסיס יציב יאפשר למגדל להמשיך ולעלות מעלה בקלות ובבטיחות. אנחנו, חברת 'אקרו המפרץ', מתמחה בייבוא של חומרים וציוד מקצועי, אשר יעזרו לכם להקים מגדלי אקרו בשטח ולשרטט את יסודות המבנה באופן בטוח ומקצועי.

    מה מייחד פיגום אקרו

    כאשר אנחנו מדברים על סוגי פיגומים שונים, אנחנו צריכים תמיד להסתכל על הצרכים של הקבלן בשטח. בגדול, אנחנו מדברים של שני צרכים שונים אשר צריכים לקבל מענה:

    1. על הקבלן לשמור על בטיחות העובדים: לאורך תהליך העבודה, הפועלים נעים למעלה ולמטה לאורך שלדת הבניין ועל הקבלן ומנהל העבודה להגן עליהם. בשביל זה אנחנו מייצרים פיגומים ניידים, אותם אפשר לפרוס בצורה זו או אחרת, בהתאם לשלבים השונים בהקמת המבנה.
    2. אנחנו צריכים לתמוך בשלדה עד לקבלת התוצאה הסופית: פיגום אקרו הוא פיגום מאסיבי יחסית, כזה שמסוגל לעמוד בעומסים כבדים ולו תפקיד אחד, להצליח ולתמוך בשלדה, עד לסיום העבודה. משום שהפיגום צריך לעמוד איתן לאורך כל חודשי העבודה הארוכים, חשוב לנו לבחור חומרים איכותיים, אשר מהם נוכל להתאים פיגום אקרו לצרכים בשטח וכאלו שיצליחו להחזיק מעמד בלי בעיה, מול שינויי מזג האוויר.

    איך נראה תהליך העבודה אצלנו

    חברת 'אקרו המפרץ', מאמינה בכך שאנחנו לא יכולים רק לייבא עבורכם את הציוד הטוב ביותר. התפקיד שלנו הוא להיות לכם אוזן קשבת ולהחזיק אנשי מקצוע מנוסים, אשר ידעו לייעץ לכם בצורה הטובה ביותר. לכן, אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום. תכנון נכון, יבטיח כי תהליך הבניה כולו ייעשה על הצד הטוב ביותר. לפרטים נוספים ולשיחת ייעוץ אישית, אנחנו כאן.

    יבוא השכרה ומכירת ציוד בניין והנדסה

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      מאמרים

      יתרונות הפיגום לפרויקט שלכם

      אם אתם עובדים בענף הבניה אתם הרי יודעים יותר טוב מאיתנו כי הדבר החשוב ביותר...

      קרא עוד
      למה צריך שיהיה מרחב בטוח עבור עובדים באתרי בנייה?

      אתר בנייה חייב להוות מרחב בטוח ביותר עבור כל העובדים בו. באתר זה ניתן למצוא...

      קרא עוד
      אמצעי תמיכה לבניית בניין

      רגלי תמיכה לבניין מהווים דבר חשוב ביותר בכל אתר בנייה. ברגליים מעין אלה משתמשים בכדי...

      קרא עוד