יבוא השכרה ומכירת ציוד בניין והנדסה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    פיגום איכותי ביותר המתאים למגוון רחב של עבודות בנייה בגובה

    פיגומים מאפשרים לבעלי מקצוע שונים לגשת בצורה בטוחה ביותר לעבודה באתרי בנייה שונים המתבצעת בגובה. הפיגומים רלוונטיים ביותר הן עבור קבלנים והן עבור כל איש מקצוע אחר הנדרש באתרי בנייה שונים. ניתן למצוא כיום סוגי פיגומים שונים לכל אתר בנייה ולכל סוג של אתר בנייה. בין אם מדובר על פיגומים גדולים או קטנים, פיגומים ניידים או נייחים ועוד. אחד מסוגי הפיגומים הנפוצים באתרי בנייה הוא פיגום קטן נייד. מדובר על פיגום איכותי ביותר המתאים למגוון רחב של עבודות בנייה בגובה המתבצעות באתרי בנייה.

    פיגום נייד קטן- במה מדובר?

    כאמור, לא מעט קבלנים וכן אנשי מקצוע נוספים המגיעים מתחומים אחרים, אשר יש להם צורך בפיגומים, בוחרים דווקא בפיגומים ניידים. השילוב בין פיגום שיכול להתנייד ממקום למקום ובין הבטיחות שלו, הופך אותו ללא ספק לאחד הדברים הטובים ביותר בכל אתר בנייה או בכל מקום אחר שבו נדרשים פיגומים לצורך עבודה בגובה. פיגום נייד קטן הוא פיגום שיכול להוות חלופה לסולמות או לבמות הרמה הנדרשות עבור ביצוע עבודה כזאת או אחרת. ניתן להיעזר בפיגום המדובר בכל אתר בנייה ובכל עבודה בגובה וכן, הוא עמיד בפני תנאי מזג אוויר שונים כך שהוא לא מהווה סיכון כלשהו לעובדים במקום העבודה. כמובן שאם החלטתם לבחור בפיגום נייד קטן, יש לרכוש או לשכור אותו בצורה נכונה ולהבטיח כי הוא אכן יהיה הדבר הבטוח ביותר באתר הבנייה עבור העובדים בו.

    כיצד בוחרים פיגום נייד קטן?

    אם אתם מחפשים פיגום נייד להשכרה, חשוב מאוד לוודא טרם אתם בוחרים בו כי מדובר על פיגום בעל תקן אירופאי. התקן האירופאי מבטיח כי כל הפיגומים יהיו באיכות הגבוהה ביותר הן מבחינת חומר הגלם שממנו הם עשויים, הן מבחינת יכולת העמידה שלהם בעומסים משמעותיים, הם מבחינת היציבות שלהם והן מבחינת האיכות והבטיחות שהם מציעים ועל כן, טרם בוחרים חברה שתספק לכם פיגומים בכלל או פיגום נייד בפרט, יש לוודא כי הפיגומים שהיא מציעה עומדים בתקן האירופאי וכן כי החברה עצמה ידועה כחברה אמינה ומומלצת.

    יבוא השכרה ומכירת ציוד בניין והנדסה

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      מאמרים

      יתרונות הפיגום לפרויקט שלכם

      אם אתם עובדים בענף הבניה אתם הרי יודעים יותר טוב מאיתנו כי הדבר החשוב ביותר...

      קרא עוד
      למה צריך שיהיה מרחב בטוח עבור עובדים באתרי בנייה?

      אתר בנייה חייב להוות מרחב בטוח ביותר עבור כל העובדים בו. באתר זה ניתן למצוא...

      קרא עוד
      אמצעי תמיכה לבניית בניין

      רגלי תמיכה לבניין מהווים דבר חשוב ביותר בכל אתר בנייה. ברגליים מעין אלה משתמשים בכדי...

      קרא עוד