יבוא השכרה ומכירת ציוד בניין והנדסה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    מעקה מפני סכנת נפילה

    הפועלים בזמן העבודה לא תמיד שמים לב לכל המשתנים בשטח. זה אך טבעי. כאשר אנחנו מגיעים בכל יום לאתר הבניה, הרי שאנחנו מגלים כבר אדישות לליקויי בטיחות כאלו ואחרים ואנחנו כמו מאבדים את הפחד הטבעי שיש לכל בן אדם בעת סכנה מוחשית. אבל, בתור מי שמנהלים את העבודה, הרי שעליכם מוטלת האחריות לעשות כל מה שצריך כדי לשמור על העובדים מכל משמר. מעקה בטיחות למדרגות מאפשר לעובדים לנוע בחופשיות מנקודה אחת לאחרת ויותר מכך, להרגיש מוגנים כל הזמן. זה אולי נשמע כמו עניין פעוט, אבל אנחנו באמת מאמינים מכל הלב, כי ככל שנקפיד יותר לשמור על העובדים שלנו בטוחים, כך העבודה שלהם תהפוך הרבה יותר יעילה, מקצועית ומדויקת. ככל שנאפשר להם ליהנות ממעטפת איכותיות יותר של ציוד מגן, כך הם ירגישו חופשיים בזמן העבודה. במאמר הבא נדבר על פיגומי מדרגות בדגש על מעקה בטיחות למדרגות.

    מעקה בטיחות למדרגות הוא לא מותרות

    אין קבלן בניה שלא רוצה להתקין אמצעי בטיחות בשטח, במחיר המשתלם ביותר. הרי אנחנו מכירים את התחום ממש כמוכם ואנחנו מודעים ללחצים העצומים של היזם, של המהנדס ושל כל הגורמים השותפים לעבודה. אבל, כאמור, בכל הנוגע לבטיחות אין שום סיבה להקל ראש. לצערנו, אנחנו עדים בשנים האחרונות לאסונות של ממש בענף הבניה. הרבה פעמים, בתום לב, אנחנו כמו שוכחים להקפיד על בטיחות ולא לוקחים בחשבון כי איש מאיתנו לא יודע מה ילד יום. התקנה של מעקה בטיחות היא הרבה יותר מאשר סימון וי במחברת המשימות שלכם. אנחנו מדברים על הצלה של חיי אדם הלכה למעשה. משום שפיגומי מדרגות נחשבים פופולארים במיוחד, משום שהם מאפשרים לעובדים לנוע בחופשיות לאורך השלדה של המבנה, הרי שאין שום סיבה לוותר על מעקה מפני סכנת נפילה עשוי אלומיניום איכותי.

    כמה מילים על העבודה שלנו ועל הניסיון שלנו בתחום

    לחברת 'אקרו המפרץ', ניסיון של הרבה שנים בענף הבניה. אנחנו מייבאים מוצרים מצויינים מהחברות המובילות בתחום, ישר לקבלנים בישראל. נשמח לייעץ לכם וללוות אתכם לאורך תהליכי הבחירה, החשיבה המשותפת וקבלת ההחלטות.

    יבוא השכרה ומכירת ציוד בניין והנדסה

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      מאמרים

      יתרונות הפיגום לפרויקט שלכם

      אם אתם עובדים בענף הבניה אתם הרי יודעים יותר טוב מאיתנו כי הדבר החשוב ביותר...

      קרא עוד
      למה צריך שיהיה מרחב בטוח עבור עובדים באתרי בנייה?

      אתר בנייה חייב להוות מרחב בטוח ביותר עבור כל העובדים בו. באתר זה ניתן למצוא...

      קרא עוד
      אמצעי תמיכה לבניית בניין

      רגלי תמיכה לבניין מהווים דבר חשוב ביותר בכל אתר בנייה. ברגליים מעין אלה משתמשים בכדי...

      קרא עוד